Ik heb de eerste post bijgewerkt! We hebben al een leuk rijtje namen, maar er kan nog meer bij.
Printable View
Ik heb de eerste post bijgewerkt! We hebben al een leuk rijtje namen, maar er kan nog meer bij.
Zo Olav, in 1 keer mijn naam geraden? Of moest je het nog ergens nakijken? [img]wink.gif[/img]
Mits er nadda tussenkomt kan je ook op mij rekenen. 13:00 in CS Hal Utrecht bij Burgerking.
(Ha Lunch, 1x Whopper & 1 large Coke)
Ik voeg er gelijk twee toe: mezelf... natuurlijk en ook Dutchspider/Eric, die hier niet kan posten.
Ik zelf zal helaas denk ik al (maar Eric blijft wel) voor het eten verstek moeten laten gaan, omdat andere Erik (Sweettooth) zijn eerste toernooi organiseerd en ik had hem beloofd daarin te gaan spelen.
Maar ik ben in ieder geval wel lekker vroeg in Utrecht (samen met Eric dan) zodat we The Joker nog even onveilig kunnen maken [img]wink.gif[/img]
Groenten,
Joost
Nu Daya nog. [img]frown.gif[/img]
<BLOCKQUOTE><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><table border="0" width="90%" bgcolor="#333333" cellspacing="1" cellpadding="0"><tr><td width="100%"><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="2" bgcolor="#FF9900"><tr><td width="100%" bgcolor="#DDDDDD"><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Cursed_Angel:
Zo Olav, in 1 keer mijn naam geraden? Of moest je het nog ergens nakijken? [img]wink.gif[/img] </font></td></tr></table></td></tr></table></BLOCKQUOTE>
Maarten, was het toch?! [img]wink.gif[/img] [img]tongue.gif[/img] [img]confused.gif[/img]
Zet mij voor de avond ook maar ff op voorlopig (zie Joost) i.v.m met een toernooi.
Ik moet nog ff een muntje opgooien en dat gaat beslissen wat ik ga doen.
Saaie pik! [img]wink.gif[/img]
[img]tongue.gif[/img]
Laat Daya toch eens met rust! Ze flirt met je wanneer zij dat wil. Niet andersom.
[img]eek.gif[/img] [img]graemlins/broken_heart.gif[/img] [img]eek.gif[/img]